Prezentace firmy?

Prezentace firmy?

Ale ano, proti tomu nejsem, ale musíme se sejít a dobře promyslet obsah naší prezentace. Co chceme nabízet, komu a kdy to to chceme nabízet a kde to chceme uskutečnit. Jak – to už víme. Pod širým nebem. Nabídneme nový a pak nejnovější výrobek, který ještě na trhu uveden vůbec nebyl, ale má reklamu. Cílovou skupinou jsou ženy středního věku. Léto je nejlepší. A zvolíme výstavní trhy. A teď technické zázemí O párty stanech jednat nebudeme, to je jasné! Reklamní předměty zajistíte nejen pro cílovou skupinu, ale také pro jejich děti a manžele. Při koupi výrobku třeba pití zdarma v podobě kuponu, který promění u nás, nebo by byl problém domluvit se stánkem s občerstvením? Dva tři stoly se židlemi, aby si mohli v klidu rozmyslet objednávku nebo nákup. Víc ne. Tak pro dnešek to stačí, zítra to dokončíme.